Mor på vift

Mitt i allt kaos fick jag en påminnelse om att jag, Yuna & syster hade bokat biljetter till Liv Strömqvist på Dramaten den här helgen. Hade helt glömt bort det men nu när jag sitter på tåget upp och äter frukost med lurar i och bara slösurfar på mobilen så känns det rätt skönt. Jag behöver nog göra något kul. Ada hänger hos mormor och morfar med en lång lista över matschemat. Henry är hemma med pappa och ska till Busfabriken och McDonalds så han har en drömdag han med. Huruvida Ante har en drömdag kan ju diskuteras… 

Vi har ju problemet att barnen måste sova med en vuxen men aldrig tillsammans så om någon av oss ska iväg på kvällen/natten så måste vi skaffa barnvakt. Det är rätt drygt för det gör att vi drar oss för att åka iväg på egen hand. Sen har vi svårt att göra saker på egen hand för att vi helst gör saker ihop. Vi är konstiga på det sättet! 

1 thought on “Mor på vift”

  1. Jag brukar sova med barnen i våran säng,jag ligger som en packad sardin i mellan dom.Ibland är det lite kaotiskt att söva bägge samtidigt ibland går det smidigare.Astrid är mer tolerant mot ljud nu än tidigare.

    Gilla

Kommentera

