Nappfri!

Jag är så stolt över Henry och över oss! Han har nu varit nappfri i en vecka och det har gått så jävla bra! I början grät han kanske 30 min på kvällen och 1-2 timmar på natten men redan tredje natten så sov han hela natten utan avbrott! Kvällarna gråts det fortfarande lite men oftast bara 10 min. Helt sjukt. Jag fattar inte att vi gjorde det och att det gick så bra! Jag är i chock! Nu är han dock snorig och täppt så nätterna är bajs igen men det har i alla fall inte med nappen att göra.

Kommentera

