När vi helt plötsligt kan umgås bara vi

Nu när vi har över en timme ihop ensamma om kvällarna så har vi börjat se serier ihop igen. Det känns då fantastiskt lyxigt att jag bara vill skrika av glädje. Förstå! Vi kan se 2-3 avsnitt av en komediserie IHOP i soffan när barnen somnat! Jag kan hänga tvätt i lugn och ro när barnen somnat. Jag kan långduscha efter att barnen somnat. Jag kan slösurfa när barnen somnat och beställa saker vi inte borde köpa. Jag kan träna när barnen somnat. Fast det sistnämnda har jag varken ork eller lust till. Jag njuter hellre av min nyfunna frihet genom att för tredje gången plöja alla säsonger av Parks and Recreations. 

I sommar ska jag ta ett kvällsdopp när barnen somnat och självtorka på altanen efteråt dendör två riktigt varma sommarkvällarna som sommaren erbjuder.

2 thoughts on “När vi helt plötsligt kan umgås bara vi”

Kommentera

